FLS EPSILON ES

Категорії: Epsilon Датчики рівня пального Обладнання

Датчик рівня палива EPSILON ES (ES-2, ES-4)– датчик призначений для точного вимірювання рівня палива в резервуарах і баках транспортних засобів. Датчик може використовуватися в складі систем контролю за витратою палива (контроль зливів і заправок) і систем супутникового моніторингу транспорту GPS.

Датчик рівня палива EPSILON ES (ES-2, ES-4)– датчик призначений для точного вимірювання рівня палива в резервуарах і баках транспортних засобів. Датчик може використовуватися в складі систем контролю за витратою палива (контроль зливів і заправок) і систем супутникового моніторингу транспорту GPS.

Основні  характеристики:

  • Більш висока точність вимірювання рівня палива за рахунок високої роздільної здатності датчика та кращих характеристик лінійності шкали вимірювань;
  •  Простота монтажу, можливість заміни вимірювальної головки без необхідності повторного тарування бака;
  •  Можливість використання коротких вимірювальних зондів (для плоских баків глибиною менше 30 см);
  • Інтерфейси RS-485, RS-232, аналоговий;
  •  Мала вага (до 250 г) і простота монтажу.

Датчик рівня палива EPSILON ES (ES-2, ES-4) – датчик призначений для точного вимірювання рівня палива в резервуарах і баках транспортних засобів. Датчик може використовуватися в складі систем контролю за витратою палива (контроль зливів і заправок) і систем супутникового моніторингу транспорту GPS.

Унікальні відмінності від датчиків інших виробників полягають в більш високій точності вимірювання рівня палива за рахунок високої роздільної здатності датчика та кращих характеристик лінійності шкали вимірювань.

Технологічне модульне виконання (вимірювальна головка монтується і демонтується незалежно від паливного зонда, що дозволяє легко і швидко змінювати в разі потреби вимірювальну головку без повторного тарування бака);

Можливість використання коротких вимірювальних зондів (для плоских баків глибиною не менше 30 см);
Мала вага (до 250 г) і простота монтажу.

  • Допустимі значення електричної провідності контрольованого палива, не більше 10 в мінус 8 ступені См/м (дозволяє проводити вимірювання на видах палива з підвищеною електропровідністю)
  • Граничний діапазон робочої температури: -40 … +75 C °
  • Вибухобезпека датчика здійснюється застосуванням:
  • іскробезпечного вимірювального ланцюга з нормованими значеннями напруги, індуктивності, ємності і опору;
  • багаторівневого захисту інтерфейсних ланцюгів;
  • металевої оболонки вимірювальної головки з належним ступенем захисту (IP-68 по ГОСТ 14254);
  • компаундного заповнення оболонки вимірювальної головки
  • Висота вимірювальної головки над поверхнею бака, включаючи посадковий фланець, не більше 29 мм
  •  Маса датчика, не більше 250 гр

Зонд датчика при зануренні в паливо виконує функцію змінного конденсатора, ємність якого лінійно залежить від рівня його заповнення паливом.

Вимірювальна головка датчика виконує лінійне перетворення ємності зонда в цифровий код рівня палива. Обробку отриманих цифрових даних з усередненням результатів вимірювань температури паливного бака і видачу даних в уніфікованому протоколі EDE по шині RS-485 або RS-232, або аналоговим сигналом в залежності від моделі.

Дані про рівень палива можуть видаватися у вигляді 10-и, 12-и чи 16-и бітного значення, дані про температуру – у вигляді 8-и бітного значення.