Freetrack

Система моніторингу

“Leopolis Grand Prix” 2017

  «Мені дуже приємно, що й цього року організатори фестивалю “Leopolis Grand Prix”, запросили нас для забезпечення контролю швидкості з допомогою системи GPS-моніторингу під час перегонів «Львівський трикутник. Скидається на те, що наша участь стало доброю традицією», з усмішкою зазначає директор компанії КСТ Андрій Омельчук. Компанія «Комп’ютерінфо та сучасні технології», що надає послуги моніторингу транспорту FreeTrack™, займає провідні позиції на вітчизняному ринку супутникового контролю транспорту, вже втретє були задіяні у організації славетних автоперегонів.

leopolis-gp_17_1

  Ралі «Львівський трикутник», без зайвої скромності, можна назвати одним з найстаріших в Європі. Вперше воно відбулося ще 1930 році, старіші за них хіба змагання у Монако. Траса, якій перегони завдячують свою назву, вважається особливою – небезпечною й складною, вона має стрімкі повороти і серпантини (по вул. Стрийській та Героїв майдану) та також прямий відтинок (по вул. Вітовського).

leopolis-gp_17_3

  Ретро-ралі проводиться у Львові, відповідно до вимог Додатку «К» МСК FIA та МТК FIVA, згідно з яким, середня швидкість проходження трас не може перевищувати 50 км/год. Траса змагань розділена на три ділянки, кожна з яких має свої правила та швидкісні режими. Для прикладу, за перевищення встановлених швидкісних лімітів на певній ділянці траси, учасникам перегонів нараховувалися штрафні бали. Переможця визначають не за першістю у подоланні траси, а за вміння проїхати її за певний час. За 4 кола, відведені учасникам, вони мали наблизити свій результат до «ідеального» часу – 310 секунд на кожне коло.

  Саме тому, організатори зацікавлені у використанні системи GPS-моніторингу автівок-учасниць, адже не завжди можна без допомоги сучасних супутникових технологій, точно проконтролювати дотримання швидкісних режимів, окремо на кожному з відтинків траси. А авторитетність перегонів прямо залежить від точності та обґрунтованості суддівських рішень.

image-0-02-05-03

  Усі автомобілі, що брали участь у ралі були обладнані GPS-модулями BI 868 TREK , завдяки яким організатори, учасники та глядачі могли в режимі реального часу на великому моніторі спостерігати за пересуванням, швидкісними режимами та місцем знаходження кожної автівки-учасниці. «Комп’ютерінфо та сучасні технології» забезпечувала супутниковий контроль транспорту за допомогою власного програмного забезпечення FreeTrack™. Це було гарантією в обє’ктивності при визначені переможців у кожному з 5 класів. До прикладу, у класі С (неспортивні автомобілі після 1946 року ) перемогу отримав екіпаж “Tatra 613” 1976 року випуску, і це вже другий рік поспіль вони посідають перше місце у цьому класі.

leopolis-gp_17_11

  Окрім перегонів, фестиваль ретро-автомобілів “Leopolis Grand Prix” 2017 включав численні розважальні та пізнавальні заходи, як то: виставка ретро автомобілів під відкритим небом, змагання для дітей «Формула 001», конкурс елеґанції, виступи музичних колективів та кулінарний конкурс. Така барвиста програма привернула увагу не лише шанувальників автівок, а й безліч зацікавлених львів’ян та гостей міста.

leopolis-gp_17_12