Freetrack

Система моніторингу

Інженери з Каліфорнії презентували нове покоління навігації

  Команда інженерів Університету Каліфорнії, що в Рверсайді розробила нову дуже надійну і точну систему навігації, яка задіює наявні екологічні сигнали, стільникових мереж та Wi-Fi, а не систему глобального позиціонування (GPS).

  Ця технологія, як пояснює провідний розробник Зак Казас, може застосовуватись як автономна альтернатива GPS, або доповнювати системи позиціонування GPS для покращення надійності, точності та захищеності. Ця технологія може бути використана для розробки навігаційних систем, які відповідають строгим вимогам автономних транспортних засобів і безпілотних літаків.Більшість навігаційних систем в автомобілях і портативній електроніці використовують глобальну навігаційну супутникову систему (GNSS), яка включає в себе американську GPS, російську систему ГЛОНАСС, європейську Galileo і китайську Beidou. У ряді випадків, навігаційні системи зазвичай поєднують GPS з бортовою інерційною навігаційною системою (INS), яка забезпечує високий рівень короткострокової точності.

  Незважаючи на успіхи, система GPS / INS не відповідає вимогам майбутніх автономних транспортних засобів з кількох причин: по-перше, сигнали GPS, самі по собі, надзвичайно слабкі і непридатні для використання в певних умовах, (до прикладу. в глибоких ярах); по-друге, сигнали GPS сприйнятливі до навмисних і ненавмисних перешкод; і по-третє, цивільні сигнали GPS не зашифровані. Тому, сучасні тенденції в навігаційних системах автономних транспортних засобів повинні покладатися не тільки на GPS / INS, але на ряд інших датчиків, таких як цифрові камери, лазери і сонари.

new_navigacion_2

  «Ми скористались іншим підходом, який базується на використанні сигналів, які вже є в навколишньому середовищі», пояснює Казас.

  Замість того, щоб збільшувати число датчиків, Kaзас і його колеги,  запропонували задіяти сотні сигналів, наявних навколо нас в будь-який час,такі як: стільникові, радіо, телевізійні, Wi-Fi та інші супутникові сигнали. На конференції ION GNSS + команда Kaзаса продемонструвала свою технологію, яка базується на цих “вже наявних” комунікаційних сигналах.Система може бути використана сама по собі або, ймовірніше, доповнить дані INS.

  «Удосконалення автономних транспортних засобів неминуче призведе до соціально-культурної революції. Моя команда вирішує проблеми, пов’язані з реалізацією практичних, економічно ефективних і надійних автономних транспортних засобів. Наша всеосяжна мета полягає в тому, щоб змусити ці транспортні засоби працювати без людини протягом тривалих періодів часу, виконуючи місії, такі як пошук, порятунок, спостереження, картографування, робота в сільському господарстві, пожежогасіння, транспортування та постачання”, зазначив Зак Казас.

Джерело: http://www.traffictechnologytoday.com/news.php?NewsID=82025