Freetrack

Система моніторингу

Leopolis Grand Prix 2013

  З 21 по 23 червня 2013 року у Львові відбувся фестиваль Leopolis Grand Prix (Леополіс Гранд Прі) в якому взяло участь 160 ретро-автомобілів з України, Білорусі, Польщі, Литви, Німеччини, Швейцарії і Великобританії. Перший день фестивалю був присвячений виставкам автомобілів і ознайомленню з історією перегонів під назвою «Львівський трикутник». Всі охочі мали змогу оглянути ретро-автівки на площі перед Оперним театром та на площі Ринок, а також взяти участь в параді учасників перегонів, що відбувся на проспекті Свободи. Надзвичайно цікавим було дізнатися про історію становлення перегонів Leopolis Grand Prix. За історичними довідками, дорогами Львова перший автомобіль проїхав ще у 1897 році. Проте вже через 20 років кількість автомобілів стрімко зросла: розпочала свою роботу перша служба таксі, відкрились численні автомайстерні. В 1929 році у Монако в перше в світовій історії відбулись міські автомобільні перегони, що стало своєрідним поштовхом для автолюбителів провести подібне дійство у Львові.

  Таким чином 8 вересня 1930 року організатори сформували маршрут перегонів протяжністю 3041 м, який згодом отримав назву «Львівський трикутник».

  Для того щоб уявити атмосферу та масштаб змагань, варто лише відзначити кількість глядачів – понад 40 тисяч осіб. На той час це була одна з найновітніших та найвизначніших подій у Львові. Тривалою паузою в історії розвитку та встановлення перегонів Гран Прі Львова став післявоєнний період по закінченні Другої Світової Війни, в якому будь-яка згадка щодо історії «старої доброї Європи» переслідувалась так як не мала жодного відношення до історії СРСР. Проте вже з 2009 року перегони відновили у статусі ретро. Більше інформації щодо історії становлення Leopolis Grand Prix можна отримати з офіційного сайту організаторів змагань.

  Другий день змагань був присвячений відтворенню історичних перегонів ретро-автомобілів на трасі «Львівський трикутник», яка вже майже 80 років залишається в автентичному вигляді. Основними критеріями відбору ретро автомобілів були технічний стан та поважний вік – від 25 років та старше. Історичні перегони поділили на заїзди за роками випуску. Першими на старті були «ЗАЗ Козак», другими автівки неспортивних класів до та після 1946 року випуску: Волга, Варшави і Сааби, а далі згідно року випуску по черзі змагались авто гоночного та спортивного класу Мерседеси, Ягуари та Порше. Швидкість руху автівок була обмеженою – 40-50 км/год, а за перевищення накладали штрафні бали. Саме тут організатори змагання скористалися послугами нашої фірми КСТ та системою GPS моніторингу FreeTrack. Автомобілі учасників змагань були оснащенні GPS модулями, що фіксували місце перебування авто та швидкість пересування. Таким чином на великому екрані, що висвітлював інформацію про рух автомобілів всі охочі могли спостерігати за перегонами в реальному режимі часу і, відповідно, фіксувати моменти перевищення швидкості. Саме це і відіграло важливу роль в одному із заїздів ретромобілів із суперечливим результатом перемоги, так як завдяки системі було встановлено явне перевищення дозволених швидкісних лімітів і встановлено справжнього переможця заїзду.

  Дивним фактом для нас стало те, що велика кількість глядачів перегонів не підозрювали про існування системи GPS моніторингу. Відвідувачів змагань зацікавила можливість спостерігати за рухом автомобілів членів родини або завдяки програмному додатку, що встановлюється на мобільний телефон мати можливість в режимі реального часу дізнаватись точне місце знаходження дітей, літніх родичів, працівників компанії або ж друзів через віддалений доступ завдяки інтернету.

  Останній день фестивалю відзначився автомобільним шоу навколо пам’ятника А.Міцкевичу – картинговими заїздами, дрифтингом та фігурним водінням. Після чого учасники змагань потішили глядачів костюмованим конкурсом автомобільної ретро-елеганції та моди. По закінченні фестивалю відбулась гучна вечірка.

Фотовисвітлення події:





Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*