Freetrack

Система моніторингу

Технології

   Технологію супутникового моніторингу сучасні світові ТОП компанії використовують впродовж тривалого часу як стандарт в управлінні логістикою. Місце під сонцем інноваційна система завойовує і на вітчизняному ринку, адже йдеться про широкі можливості контролю за роботою автопарків.

Принцип работи системи контролю GPS моніторингу

scheme-truck

   Унікальність технологій - в простоті їх використання. Для роботи в системі достатньо мати доступ до стаціонарного комп’ютера, ноутбука чи планшета з підключенням до мережі інтернет. Електрона версія WEB сервісу дозволяє бачити не лише конкретні точки розташування об’єкту в різні часові періоди, але й отримати шлях (трек) руху транспорту, історію та довжину маршруту, місця зупинок, контролювати максимальну швидкість транспортного засобу, залишки та витрати пального тощо.

   Новинкою системи FreeTrack є інтеграція вищенаведених даних, в систему1С:Бухгалтерія. Програмний модуль інтеграції дозволяє об'єднати дві системи в єдиний програмно-апаратний комплекс, який вирішує широкий спектр завдань від контролю роботи транспорту до обліку та аналізу фінансових показників діяльності підприємства. Дане рішення дозволяє прямо з програмного інтерфейсу FreeTrack одержувати дані GPS моніторингу, з подальшою можливістю їх аналізу і складання різного роду звітності в 1С: Підприємство.

   GPS моніторинг - це необмежений контроль за транспортом та режимами роботи автопарків. Керівник підприємства, завдяки унікальності системи, маючи доступ до інтернету, може в будь-який момент та з будь-якої точки світу отримати інформацію стосовно вантажівки, автобуса чи іншого транспортного засобу, який знаходиться за тисячі кілометрів.

   Система GPS моніторингу FreeTrack надає повністю достовірні дані для подальшого аналізу та статистики, підробити які неможливо. Аналіз здійснюється на основі інформації що приходить від різних датчиків та контролерів, встановлених на транспортних засобах, завдяки чому оператор в он-лайн режимі відслідковує всі важливі характеристики, котрі впливають на економічну ефективність перевезень.

   Супутниковий моніторинг - дієвий механізм для оптимізації роботи автопарків, а відтак підвищення рентабельності роботи підприємств. Поставити на контроль весь цикл роботи транспорту за допомогою системиFreeTrack не складно, при цьому керівник гарантовано знатиме скільки годин відпрацювала кожна одиниця техніки, де вона знаходиться в даний момент часу і реальні витрати пального.

Чотири кити системи FreeTrack

Система моніторингу FreeTrack працює завдяки чотирьом сучасним технологіям: GPSGSMGPRS и Інтернету.В транспортний засіб вмонтовується пристрій з активованою sim-картою будь-якого українського GSM-оператора. З GPS та GSM-антенами до пристрою можуть бути підключені (за бажанням Клієнта) паливний датчик, тривожна кнопка, сигналізація тощо. Вмонтований пристрій програмується під систему моніторингу FreeTrack для подальшої обробки інформації.

Принцип дії FreeTrack:

  • GPS-приймач обчислює власне положення, вимірюючи час, коли було послано сигнал із GPS-супутників. Кожен супутник постійно надсилає повідомлення, в якому міститься інформація про час відправки повідомлення, точку орбіти супутника, з якої було надіслано повідомлення (ефемеріс), та загальний стан системи і приблизні дані орбіт всіх інших супутників угрупування системи GPS (альманах). Ці сигнали розповсюджуються зі швидкістю світла у всесвіті, та із трохи меншою швидкістю через атмосферу.
  • GSM-пристрій зв’язується з національним оператором (чи будь-яким іншим оператором, якщо транспортний засіб за кордоном - то в роумінгу) і по системі GPRS відсилає координати (відомості про пальне, тривожну кнопку, температурні режими і т.д.) на сервер FreeTrack, де ці дані обробляються (наносяться на карти, формуються екстренні повідомлення, звіти тощо).
  • Щоб отримати всю необхідну інформацію оператору (логісту, експедитору, автовласнику, замовнику) потрібно лише сісти за комп’ютер, підключений до Інтернету, і зайти на сайт http://gps.freetrack.com.ua/ під своїм логіном і паролем (який йому присвоюють адміністратори сайту). Таким чином оператор в реальному часі може спостерігати за транспортним засобом (формувати звіти, переглядати старі рейси, формувати геозони і т.д.).
  • GPS, Система глобального позиціонування (англ. Global Positioning System) — сукупність супутників, обладнаних радіочастотним приймально-передавальним обладнанням та запущених на замовлення військового відомства — Управління Оборони США, що використовуються для визначення розташування об'єкта на поверхні Землі під час наведення ракет на ціль та координації пересування підрозділів авіаційного, морського і наземного базування.
  • GSM, Глобальна система мобільного зв'язку (англ. Global System for Mobile Communications) — міжнародний стандарт для мобільного цифрового стільникового зв'язку з розділенням каналу за принципом TDMA та високим рівнем безпеки за рахунок шифрування з відкритим ключем. Стандарт був розроблений під патронатом Європейського інституту стандартизації електрозв'язку (ETSI) наприкінці 80-х років.
  • GPRS, Загальний сервіс пакетної радіопередачі (англ. General Packet Radio Service) — стандарт, який використовує не зайняту голосовим зв'язком смугу частот для передачі інформації. Використовується в мобільних пристроях для передачі MMS, WAP-серфінгу та повноцінного з'єднання з Інтернетом. Розрізняють так звані класи GPRS — рівень підтримки стандарту конкретним приладом. Існують класи від першого до дванадцятого — чим вищий клас, тим більшу швидкість передачі даних може, теоретично, забезпечити прилад.
  • Інтернет (англ. Internet, дословно – «міжмережеві») – всесвітня система добровільно об'єднаних комп'ютерних мереж, побудована на використанні протоколу IP і маршрутизації пакетів даних. Інтернет утворює глобальний інформаційний простір, слугує фізичною основою доступу до вебсайтів і багатьох систем (протоколів) передачі даних.
  • Геозона - це географічна зона, що визначається множиною географічних точок з GPS-координатами, розміщених в географічній області з заданим центром. Геозона може мати форму круга, квадрата або багатокутника. Межу геозони визначають віртуальною лінією проведеною по периметру. Вважається, що пристрій (GPS-антенна) вийшов із геозони, якщо його координати втрачені або він був переміщений поза зону.