Неодмінною складовою комплексних послуг gps-моніторингу є монтаж відповідного обладнання на транспортні засоби. Досить часто замовники стикаються з випадками, коли компанія-оператор не має своєї власної технічної служби, яка б проводила на професійному рівні монтажні роботи та поточний сервіс, а користаються послугами партнерських СТО, а подекуди навіть звертається до першого-ліпшого автоелектрика.

Проте наш сервіс FreeTrack в цьому напрямку діяльності має ряд помітних переваг:

  • Власна високопрофесійна технічна команда, яка має серйозний досвід монтажів gps-обладнання та ДРП на всі види транспорту (вантажівки, автобуси, будівельну та сіль-госп техніку, легкові авто, тощо), а також регулярно проходить авторизовані навчання та семінари.
  • Власна станція технічного обслуговування з усім необхідним устаткуванням для роботи з транспортними засобами будь-яких типів та габаритів.
  • Дві виїзні бригади, які можуть виїздити до замовника для проведення монтажу та технічного супроводу.
  • Протягом усього терміну користування нашим сервісом моніторингу, клієнти можуть звернутись за технічною підтримкою та консультацією до наших спеціалістів.
  • Окрім того ми надаємо послуги із встановлення gps-обладнання та ДРП не лише клієнтам FreeTrack, а й замовникам, які вирішили скористатися послугами інших операторів gps-моніторингу.

Аби кожен потенційний користувач супутникового моніторингу міг детально уявити комплекс технічних маніпуляцій із встановлення обладнання на траспортний засіб, нижче наводимо деталізовану інструкцію.

Процедура виконання монтажних робіт

1. Підготовка обладнання

На цьому початковому етапі на gps-трекера прошивається програмне забезпечення, корпус пристрою опломбовується, перевіряється коректності функціонування ПЗ та налаштовується обумовлений функціонал.

2. Передмонтажний огляд автомобіля

Технічний персонал завжди проводить попередній огляд транспортного засобу, та фіксує несправності, які можуть вплинути на якість виконуваних робіт, або показники встановлюваного обладнання.

3. Визначення місця розташування gps-трекера

За стандартними вимогами блок необхідно встановлювати в салоні транспортного засобу. Важливо знати, що пристрій не повинен перекриватися металевими поверхнями чи елементами, позаяк супутниковий сигнал надходитиме із перешкодами або й взагалі не проникатиме.

4. Інсталяція gps-трекера

Система підключається до електроустаткування автомобіля. Точки під’єднання до живлення опломбовуються саморуйнівними пломбами, як протидія втручанню неуповноважених осіб у роботу приладу. Завершується процес пробним злиттям інформації з трекера на сервер та її верифікацією.

Встановлення датчиків рівня пального

1. Підготовка

На сам перед проводиться ретельне обстеження паливного бака та з'ясовується розміщення перегородок в середині. У випадку роботи з 2-ма баками проводиться перевірка та забезпечується можливість блокування переливу пального між ними. В ряді випадків (залежно від моделі та типу ТЗ) необхідно проводити демонтаж баків.

2. Монтаж

Максимально близько до центру баку просвердлюється отвір, в який вмонтовується датчик. Вимірювальна трубка пристрою має бути попередньо обрізана відповідно до глибини резервуару (мінус 1.5 см). Після цього протягуються з'єднувальні кабелі та під'єднання ДРП до gps-обладнання.

3. Тарування

Завершальним етапом є тарування паливних баків, що полягає в поступовому (порціями) наповнені баку паливом із паралельною фіксацією показників кожного заливу. Це тривала процедура (близько 3 год.), що потребує спеціального устаткування.