GPS трекер Україна

З огляду на новітні вимоги безпеки наявність gps-трекера в авто – необхідність, що не потребує пояснень. Це світовий стандарт безпеки та контролю. Абсолютно нормально, що водії бажають обладнати свою машину пристроєм супутникового моніторингу для постійного контролю свого транспорту. Однак прийнявши таке рішення задаються питанням, який трекер вибрати?. Тому ми вирішили на сторінках нашого блогу детально розглянути питання автовласників.

Що таке gps-трекер?

Почнемо з базового рівня, й з’ясуємо для початку, як взагалі працює система супутникового контролю і яку роль виконує обладнання.
Автомобільний gps-трекер – це пристрій для прийму/передачі даних в рамках супутникового контролю об’єкту на який він був встановлений. Основними складовим елементами такого приладу є:
– gps-приймач, за допомогою якого визначаються географічні координати,
– передавач на базі GSM завдяки якому передається інформація з трекера на сервер (або мобільний телефон) через GPRS та SMS канали
– також такі пристрої, як правило обладнані, антеною (зовнішньою або внутрішньою), акумуляторною батареєю та картою пам’яті.
Безумовно робота трекера не можлива без відповідного програмного забезпечення, яке завантажується перед встановленням пристрою.Також для забезпечення мобільного та інтернет з’єднання вставляється та активізується SIM-картка, визначеного клієнтом оператора.

Як працює система моніторингу?

Отже ні для кого сьогодні не секрет, що на земній орбіті знаходиться велика кількість супутників, серед яких значна частина є навігаційними. Саме вони творять систему глобального позиціонування, або ж Global Positioning System. Такі супутники випромінюють відповідний сигнал, який здатні вловлювати – gps-приймачі трекерів. Отримані від супутника дані містять географічні координати, а також швидкість пересування об’єкта, напрямок руху, кількість доступних супутників, якість та покриття сигналу, тощо. Зрозуміло, що повнота отриманої інформації залежить від типу та моделі пристрою. Ці дані трекер через однакові відрізки часу передає на сервер за допомогою GPRS-з’єднання, або на мобільний телефон у вигляді SMS-повідомлень. Відповідно дані отримані на сервер опрацьовуються спеціальним програмним забезпеченням та зберігаються у базі. В такому випадку, кінцевий отримувач інформації через інтернет заходить на сервер системи моніторингу і може бачити місце розташування та маршрут пересування відстежуваного об’єкту (що важливо система дозволяє спостерігати за об’єктом, як в режимі реального часу так і постфактум).

Найкращий gps-трекер для вашого авто: критерії підбору

Найкращий gps-трекер для вашого авто – це безумовно той, який оптимально підходитиме вам за функціоналом та ціною. Перед тим як обирати пристрій, зважте, які завдання він має виконувати (лише відслідковувати місце розташування та маршрут, надавати данні з бортового комп’ютера, чи й також виконувати охоронні функції). Не варто забувати при виборі про вік та модель автівки.
Враховуючи те, що на ринку продається обладнання для gps-моніторингу від сотень виробників , намагайтесь обирати серед тих, які мають офіційних рітейлерів або регіональні представництва, поза як ви зможете розраховувати на сервісну підтримку. (До прикладу можна звернути увагу на обладнання з яким працюють серйозні фірми, що надають комплексні послуги супутникового моніторингу).

Як встановити gps – трекер в машині?

Звісно ж, найпростіша відповідь на це питання – це звернутись до спеціалістів, які мають досвід й проведуть монтаж швидко, якісно та з врахуванням всіх можливих нюансів. Однак багато автолюбителів безперечно вирішить зайнятись цією справою самостійно, і не так з причини економії коштів, як через цікавість.

Першим кроком, безумовно, є правильне визначення місця встановлення пристрою в авто. Сама ідея gps-моніторингу, наштовхує на думку, що прилад має бути прихованим, тобто встановлений в місці недоступному для стороннього ока.  Не слід забувати також про живлення трекера, переважна більшість яких має бути під’єднана до електромережі машини. Тому при визначенні точки розташування подбайте щоб з неї можна буле легко під’єднати ґаджет. Ще одним надзвичайно важливим моментом є  відсутність перешкод для супутникового та GSM- сигналів, тому важливо щоб трекер не перекривався металевими поверхнями (скло та пластик не створюватимуть жодних перешкод). Також категорично забороняється щоб ґаджет дотикався до елементів, які нагріваються до високої температури та рухомих вузлів.

Перед підключенням gps-трекера, слід вставити SIM-карту у спеціальний слот в приладі. Сам процес під’єднання до електромережі автомобіля не складе значних труднощів. В більшості моделей цей процес полягає в приєднанні трьох дротів з колодки приладу до бортової мережі або прикурювача. Як правило, почергово підключаються – один контакт до постійного «плюса», другий до постійного «мінуса», а третій заживлюється до лінії АСС. Не забутьте ретельно заізолювати місця з’єднання . Після цього пристрій можна активовувати (процес активації обов’язково має бути покроково викладений в інструкції до пристрою).

ЖПС трекер

Порівняльний аналіз BI 868 TREK та Teltonika FMB920

Щоб охочий під’єднати автомобіль до системи GPS-моніторингу, зорієнтувався при виборі gps-трекра для авто ми перелічимо основні переваги пристроїв моніторингу. Зрівняльний аналіз двох пристроїв спростить процес вибору.

Обрано трекери відомих виробників, доступні за ціною та однакового технічного рівня. Перший – це трекер вітчизняного виробництва BI 868 TREK, а другий – від добре знаного литовського виробника Teltonika FMB920. Обидва пристрої призначені для супутникового контролю легкового транспорту та мікроавтобусів.

На сам перед, відзначимо подібні характеристики пристроїв моніторингу автомобіля:
По-перше, компактний розмір, що дозволить легко обрати надійне місце прикріплення цих інструментів стеження.
Габаритні розміри: BI 868 TREK – 90 х 58 х 21 мм, а Teltonika FMB920 – 79 x 43 x 12 мм).

По-друге, спільною рисою є внутрішня gps-антена та те, що пристрої можуть працювати із будь-якою з глобальних навігаційних систем (американською GPS, російською Glonass, європейською Galileo чи китайською Beidou).
По-третє, обидва gps-трекера мають однаковий базовий набір функціоналу: алгоритм збору даних (за часом, відстанню, кутом повороту, запалюванням та іншими подіями); передачу отриманих даних за допомогою GPRS або SMS; гнучкий алгоритм роботи в роумінгу; можливість дистанційного налаштування та зміни конфігурацій.

Важливою особливістю й українського і литовського трекерів є наявність акумуляторів (батарей резервного живлення), тобто навіть в разі відключення зовнішнього живлення пристрої продовжать працювати та надсилатимуть дані на сервер. При цьому BI 868 TREK має відчутну перевагу, позаяк його батарея розрахована на 12 годим автономної роботи, а у Teltonika FMB920 лише на 2 години.
Ще однією перевагою BI 868 TREK є функція антиджамінгу, яка запобігає глушінню GPS-сигналу.

Литовський радіотермінал має свої технічні переваги. В першу чергу це Bluetooth приймач/передавач з підтримкою Bluetooth V3.0. що значно розширює функціональні можливості пристрою: дозволяє підключення бездротової гарнітури та різноманітних датчиків що підтримують Bluetooth, а крім того забезпечить можливість налаштування трекера через Bluetooth канал.

Важливо, що опція дозволяє під’єднати до роз’єму OBD II Bluetooth сканер та отримувати спектр діагностичної інформації з бортового комп’ютера автомобіля!

Ще одним «козирем» трекера FMB920 є наявність карти пам’яті microSD об’ємом до 32 ГБ, що забезпечує збереження всіх даних (1 млн записів) в разі відсутності GSM-покриття (тобто в разі якщо данні не можуть передаватись на сервер з причини відсутності стільникового зв’язку, вони зберігаються, з’являється зв’язок – передаються пакетами). Слід зауважити – BI 864 TREK має вбудовану пам’ять об’ємом лише 2 MB (65 000 записів).
На завершення можна зауважити, що обидва gps-трекра дуже популярні серед клієнтів (оптимальний вибір – якість/технічні характеристики / ціна) нашого сервісу FreeTrack та здобули багато схвальних відгуків (надійні та прості у встановленні /користуванні / обслуговуванні)