З 31 травня по 2 червня у Львові вчергове відбудеться улюблене свято всіх шанувальників ретро-автомобілів “Leopolis Grand Prix” і FreeTrack™ знову, цього року вже вп’яте!!!, забезпечуватиме GPS-моніторингу автівок-учасниць легендарного ралі «Львівський трикутник». “Скидається на те, що наша присутність на цих славетних автоперегонах стала вже традицією. Тим більше, що цього року ми вже можемо святкувати маленький ювілей – п’ять років співпраці з “Leopolis Grand Prix”!», із усмішкою зазначає директор компанії FreeTrack-у, Андрій Омельчук. FreeTrack™ професійний GPS-моніторингу займає провідні позиції на вітчизняному ринку супутникового контролю транспорту, успішно працюючи в цій сфері майже півтори десятиліття.

Логічним буде запитання, яку роль в організації перегонів відіграє GPS-моніторинг – чи має супутникове відстеження автомобілів-учасників якесь функціональне значення, чи це лише “модна фішка”, данина новітнім технологіям?
Безумовно GPS-моніторинг під час ралі відіграє важливе значення. Автоперегони «Львівський трикутник» проводиться відповідно до вимог Додатку «К» МСК FIA та МТК FIVA, згідно з яким, швидкісні режими проходження траси обмежені: від 30 до 50 км/год, в залежності від ділянки. За перевищення встановлених швидкісних лімітів екіпажам нараховуються карні пункти, при тому за перевищення швидкості в понад 15 км/год (або проходження кола швидше ніж за 270 секунд) порушника знімають з змагань. Переможця визначають не за першістю у подоланні траси, а за вміння проїхати її за певний час. За 4 кола, відведені учасникам, вони мали наблизити свій результат до «ідеального» часу – 1240 секунд (по 310 секунд на кожне коло).

Саме задля точного визначення швидкості автівок-учасниць організатори от уже п’ятий рік послуговується GPS-моніторингу! Адже не завжди можна, без допомоги новітніх супутникових технологій,точно проконтролювати дотримання швидкісних режимів, окремо на кожному з відтинків траси. А авторитетність змагань прямо залежить від точності та обґрунтованості суддівських рішень.
Кожен автомобіль, зареєстрований до участі у ретро-ралі буде обладнаний GPS-трекером, доречі, від вітчизняного розробника компанії CARGO UFC. А судді (та всі інші охочі) зможуть відслідковувати та фіксувати швидкісні показники, спостерігати за пересуванням та місцем знаходження кожної автомобіля в режимі реального часу на моніторинговій платформі FreeTrack™.

Leopolis Grand Prix – це одні з найстаріших в Європі кільцеві автомобільні перегони, які мали статус Гран Прі. Львівський етап був частиною міжнародної серії Гран Прі, попередника Формули-1. Leopolis Grand Prix було організовано на зразок кільцевих перегонів міськими вулицями Гран Прі Монако (Монте-Карло), які стартували вперше 1929 року, лише роком раніше за львівські. Перші змагання відбулися 8 вересня 1930 р. Траса через характерну форму (трикутник зі зрізаними кутами) отримали назву «Львівський трикутник», вважається особливою – небезпечною й складною, вона має стрімкі повороти і серпантини (по вул. Стрийській та Героїв майдану) та також прямий швидкісний відтинок (по вул. Вітовського). З 1931 року це ралі набуло міжнародного статусу, а вже 1932 отримує статус Гран Прі. Тоді на львівських вулицях змагались такі легендарні постаті як Ганс Штук, П’єр Вейрон, Рудольф Караччіола, Ренато Балестреро, Бруно Сойка та багато інших. Нажаль з 1934 року, через світову економічну кризу, змагання було скасовано й попри числення ініціативи не вдалось відновити. Лише у 2011 році змагання було відновлення в рамках фестивалю «Леополіс Гран Прі». І тепер з кожним роком це дійство притягує все більше й більше шанувальник ретро-автомобілів та глядачів

Цьогоріч в рамках фестивалю “Leopolis Grand Prix”, окрім перегонів “Львівський трикутник” (відбуватимуться 2 червня) пройдуть виставки ретро- та сучасних автомобілів, конкурс Ретро Елеганція, а також безліч розважльних акцій. (детальше програму заходів дивіться тут: http://www.leopolis-grand-prix.com/)