Невідоме та незрозуміле відлякує. Не рідко працівники нашої компанії стикаються із ситуаціями, коли потенційний клієнт готовий відмовитись від сучасних систем контролю витрат пального, побоюючись незрозумілих йому втручань у паливну систему транспортного засобу. Тому ми вирішили якомго детальніше проілюструвати процес встановлення датчиків рівня палива, у виконанні нашої технічної команди, з покроковим описом усіх маніпуляцій.

1. Підготовка

Спочатку проводиться ретельне обстеження паливного бака і з’ясовується розміщення перегородок всередині. У разі роботи з 2-ма паливними ємностями проводиться перевірка на наявність зєднувальних каналів і забезпечується можливість блокування переливу палива між ними. У ряді випадків (в залежності від моделі та типу ТЗ) необхідно проводити демонтаж баків.

2. Монтаж

Максимально близько до центру бака просвердлюється отвір, в який монтується датчик. Вимірювальна трубка пристрою має бути попередньо обрізана відповідно до глибини резервуара (мінус 1.5 см). Після цього протягуються з’єднувальні дроти і ДРП підключається до gps-обладнання.

3. Тарування

Завершальним етапом є тарування паливної ємності, яке полягає в поступовому (порціями) наповнені баку паливом з паралельної фіксацією показників кожного заливу. Це тривала процедура (близько 3 год.), і вимагає спеціального устаткування.

На завершення наголошуємо, що компанія FreeTrack проводить роботи з втсановлення вимірювального обладнання на високому професійному рівні – ми маємо власне спеціально обладнане СТО, висикокваліфікований та досвідчений технічних пперсонал, а також дві виїзні бригади,в які проводять монтаж та обслуговування на місці вказаному клієнтом.


Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*